mem'buzy'kan diri dengan laporan akhir latihan industri

Tuesday 31 March 2015

Assalamualaikum
tempoh latihan industri aku ada la dalam masa 3 minggu sebelum tamat. so, sekarang memang tengah buzy dengan laporan akhir. cuba lah takdak format. boleh la aku buat cantik2. hahahhaa. ada format nie buat aku pening dengan ayat sendiri. tapi ada bagusnya jugak format nie. boleh jadi rujukan. walaupun buzy dengan laporan tu, sempat pulak aku tengok drama korea dan anime faveret. hahahhaa. sebagai penghilang stress. kalau tak memang sepanjang masa la aku stress mungkin. hahhaha.



minggu lepas dan minggu nie banyak anime faveret aku dah habis, tamat episod kat website. antaranya :
** parasyte : the maxim (kira best la ending dia walaupun migi menghilang)
** tokyo ghoul season 2 (aku rasa macam ada je season 3, sebab takpuas hati dengan ending. hahha. menanti la, harap ada season 3)
** death parade (okay jugak ending dia, walaupun chiyuki dah reincarnation, cian decim tinggal sorang. hahahhaa)
** kamisama hajimemashite season 2 (mengharap season 3 jugak. wakakkaa)

kdrama yang aku layan sekarang healer. hahaha. ji chang wook hensem dohhh. dulu first minat dia dalam drama bachelor vegetable store. aku suka lagu drama tu, sebab dia nyanyi jugak. boleh tahan suara dia.

eh.
bukan tadi aku nak cerita pasal report ke. hahahhahaa. melalut pulaks. report aku dalam proses lagi. masih cari bahan nak isi dalam report. walaupun kerja2 aku kat sini tak berapa kaitan dengan bidang aku, harap la report tu boleh diterima la ya.


lepas latihan industri nie, ada cuti sem nak dekat dua bulan. agaknya aku cari kerja la kot. dah buat plan nie. hahaha.

stress aku mampu diatasi dengan kdrama, anime dan korean reality shows. hahahhaa.

yoshhh. i can do this!

sekian,
ilal liqa'

6 comments

  1. Hahaha , bagus , pandai enjoikan diri , takdelah terlalu stress sangat , kang stress kemana , laporan kemana , hahaha , gudluck ! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang takboleh stress sangat. haha. nanti report tak menjadi. :D

      Delete
  2. wahh, peminat anime ke? Zue layan sikit-sikit je TAPI kita sama kat bahagian minat Ji Chang Wook!! Zue start minat this guy masa dier berlakon cerita Warrior Baek Dongsoo.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang minat anime. huahua. ji chang wook macho. kakaka. :D

      Delete
  3. masih berbaki 3 minggu ya.. selamat menyiapkan report ya BV..
    suka layan anime upenya... shad tengok jugak, sikit2 ja, yang dirasakan mcm best,
    Special A, Kaichou wa maid sama, fairy tale.. hat tu ja yg tau..hehe..
    k-drama yg latest ni tak dan nak layan lagi.. dah tak rajin mendownload.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaALLAH. :)
      memang ska layan anime. banyak anime yang best sebenarnya. meh la layan sama2. XD
      kdrama BV memang layan sekarang sebab mood rajin mendownload. selalunya mintak kat kengkawan je. :3

      Delete

drop a comment~
arigatouuu!