Saturday, 16 March 2013

Again art. . :P

Assalamualaikum. .
ada kan hari tu aku cerita pasal aku suka art. kat entri NIE. lepas tengok apa yang aku buat tu. tetiba adik aku nak aku buat untuk dia pulak. so sebagai kakak yang tamak lagi jahat. aku mintak la upah. hahahaha. gurau je. ak juz mintak dia masakkan aku mee goreng je. tak susah kan. hahaha~ nie aku buat untuk adik aku. simple je. tapi dia suka dah. .:D





tetiba kawan dia lak nak suruh aku buat benda camtu lepas dia tengok adik aku punya. aku tak bagi upah apa2. cuma beli marker sendiri.
kertas semua bahan sendiri. aku cuma tolong buat. hehehe. daripada tak buat apa2 kat rumah. bagus tolong orang kan? :)

easy drink easy go. :D
mahal la air nie. rm5.90 satu bekas camnie. 
yang nie perisa milk tea.
rasa cam teh tarik cuma susu tu yang lebih. 
hahaha. apapun aku tak suka sangat bubble tu. heheh :D
btw. boleh tahan sedap. dan staff kat ctu cam orang korea.
cumil2 belaka. subhanallah. :)

ilal liqa. . :)

7 comments:

  1. ehh, adik pula yang tolong masakkan , dah tebalik nii .jkjk . btw, nice art !

    ReplyDelete
  2. cantikla, jeles tengok...nasib tangan aku ni tak berseni..huahuahua.. ;)

    ReplyDelete
  3. cikjarimanis: ye ke? klu awk wt mgkn lg bseni. . :D

    ReplyDelete
  4. mahalnya milk tea tu..kalau kat sini (sabah) RM3.00 je..huhu saya pulak suka sangat ngan bubble tue..nama dia "pearl".. :)

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!