Saturday, 17 June 2017

short post and VIDEO

Assalamualaikum
so excited that my parcel from KOREA arrived.
what parcel?


watch this video. read the description box please.

i'll write a blogpost about what i received. soon.

yang buruk datang dari aku, yang baik datang dari ALLAH :)


ottae?

sekian
see ya when i see ya lah
ilal liqa'

18 comments:

  1. watched!!! teringin nak beli πŸ˜‚

    ReplyDelete
  2. Bestnyaaaa shopping skincaree.airah xpernah lagi beli dgn althea

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh cuba beli dengan althea nanti kalau ada peluang :)

      Delete
  3. Replies
    1. memang shopping sakan la gayanya. hahhaha :D

      Delete
  4. Tak sabar nak baca post pasal semua barang BV beli =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yay! BV dah publish post dia. whehehe

      Delete
  5. Yeah tak sabar tunggu next entry hehee

    ReplyDelete
  6. Tak pernah lagi shopping kat althea ni. Macam bessttt je. Soon, soon! Tunggu gaji huhuhu;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhhh boleh la shopping kat althea lepas gaji <3 :D

      Delete
  7. wow penuh satu kotak tu T^T jelesnyaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa jangan la jeles. nanti boleh beli jugak kalau ada rezeki :D

      Delete
  8. Lawa je warna kotak althea ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang lawa2 warna kotak althea, warna pastel2 gitu :D

      Delete
  9. wah dah dapat da. sy masih menunggu

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!