Sunday, 31 July 2016

Notebook Giveaway By Eeca Shyaa

Assalamualaikum
lamanya aku dah takjoin giveaway. seriously.
kali nie nak join sebab hadiah menarik sangat iaitu NOTEBOOKS!
aku nie jenis suka ngan notebook sebab suka menulis dan melukis.
menulis dan melukis yang merapu je la. nak kata pro memang tidaklah.


rugi tak join. 
mana tau rezeki terpijak. hehehhee

me tag these lovely people :3
nina | eizz | lina

wish me luck 

whenever i see notebooks :3

sekian
ilal liqa'


6 comments:

  1. Hi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...

    ReplyDelete
  2. Baru perasan BV tag. Hahaa. Dah dapat kan notebook tu ? tgk dalam ig :p

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!