how 2015 going?

Tuesday 29 December 2015

Assalamualaikum
macam lama dah update. selalu bukak blog je dan taktau nak update pasal apa T^T. musim idea takdak agaknya nie.

nie nak cerita pasal tahun 2015. 
rasanya pada tahun nie takdak apa2 peristiwa istimewa rasanya. hidup aku memang hambar je. wakakakaka. cumanya aku dah di semester 6.  sebenarnya banyak je benda berlaku tapi rasanya memang takdak spesel mana pun. wakakkaa. cian T^T mungkin sebab aku nie mudah lupa. i donno~

wishlist 2015 ada jugak beberapa yang dah tercapai. dan azam memang aku bagi simple je tiap tahun. HAHAHA. nak hidup dengan happy2 je. walaupun banyak benda sedih terjadi pada tahun 2015. tapi alhamdulillah, aku tetap tabah walaupun ada la rasa macam apa sikit. Alhamdulillah jugak sebab pada tahun 2015 jarang sangat aku sakit dan tercedera. cedera kena cakar kucing itu biasa lah. sakit teruk2 macam demam takdak la.


pada tahun akan datang nie, aku harap semua family aku dan kawan2 aku sihat belaka(semua orang yang kenal aku la). dan aku berharap agar aku sentiasa tabah dan tersenyum. HAHAHA. poyo je. 

dan pada 3 mac 2016 aku akan masuk 21 tahun. macam tak percaya je. wakakaka XD dan satu lagi harap sikap malas pada tahun 2016 akan datang kurang sikit. dan banyakkan rajin. :3 bagi aku tahun baru nie biasa je, cuma dari 2015 berubah kepada 2016. 

sekian 
ilal liqa'

21 comments

  1. alamak, nak bertambah lagi umur T____T

    ReplyDelete
  2. Selamat tahun baru 2016 :3

    ReplyDelete
  3. Lahir bulan Mac juga ke? Samalah kita :)

    ReplyDelete
  4. Walaupun nak masuk 21 muka tetap awet muda :-D

    ReplyDelete
  5. Kann.. Rasanya macam dh tak tahu nak fikir azam apa... Yg pasti nak jadi org yg lagi baik dri 2015. Ramai kata 2015 byk benda buruk berlaku. Bila saya fikir, ye tak ye jugak.. Tp smua itu untuk mematangkan kita. Semoga Allah pinjamkan lagi 2016 untuk kita jadi hamba yg lagi baik! Ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol kan. dah taktau nak set azam macam mana. so nak jadi lebih baek la. inshaALLAH. thanks ya :3

      Delete
  6. selamat tahun 2016 BV!
    xpe 21 tahun tu masih muda lagi...do enjoy ur day while you were young!
    happy2 ma!
    ^_^

    ReplyDelete
  7. harapla sikit malas saya ni pun buang jauh2 sikit, huhu.
    waa nak masuk 21 dah? tapi akak ni comel sangat utk umur 21 tahun tu xD

    ReplyDelete
  8. Semoga apa yang dihajatkan pada 2016 tercapai hendaknya

    ReplyDelete
  9. moga tahun 2016 akan lebih baik daripada tahun 2015 insya-Allah :)

    ReplyDelete
  10. Sedar tak sedar memang cepat masa berlalu, kan?
    Harap kita semua dapat jadi yang lebih baik untuk tahun hadapan, insyaAllah :)

    ReplyDelete
  11. Eh next year sebaya lah kita, wahahahaha! Sama jugak, takde nak aim bombastik. Happy new year BV-chan ><

    ReplyDelete
  12. HAPPY NEW YEAR :) http://gadissukamakan.blogspot.my/

    ReplyDelete
  13. Happy upcoming 21 :p Happy new year

    ReplyDelete
  14. sekejap je masa berlalu. tengok2 dah 2016. happy new year! :)

    ReplyDelete
  15. 2016 I'm growing older 22 -> 23 , that's how the time goes by pretty fast ! . I defnitely make some more memories this year n of curse a "better person " in pursuit :D

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!