arigatou gozaimas Zalora malaysia

Sunday 29 November 2015

Assalamualaikum
nie part aku suka bila buat collaboration dengan Zalora. aku perasan jugak la Zalora banyak buat collaboration dengan blogger. thanks a lot Zalora sebab sudi berkolaberasi *camtu ke eja?* dengan blog yang takseberapa nie. thanks a lot!! dah publish entry, dapatlah aku voucher rm100. dan boleh lah shopping di website yang terkenal Zalora. wohahahhaa. gembiranyaaaa~

aku nak beli kasut sebab kasut sukan aku takdak. so aku beli la kasut yang macam kasut sukan. wakakaka. cantik laaaa. seriously fallin love, nasib baek saiz 37 tu ngam2 kat kaki :D pepandai la carik size guide ya. dan kalau salah saiz, boleh tukar balik kat Zalora. dia ada sertakan slip post untuk korang hantar kepada Zalora. 

dan tudung bawal crepe. sebab aku nak beli kasut dah dapat. dan ada lebih, so aku pilih bawal crepe je la. cantik warna2 dia. suka2. :D thanks a lot Zalora. 

korang dah shopping kat Zalora? sekarang banyak discounts sampai rambang mata T^T

sekian, 
ilal liqa'


16 comments

  1. riya kmk ada juak knk suroh review mcm tok tp sikda masa nak buat huhuuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. aih rugi mun sikpolah review, dapat voucher rm100 ya bha. hahahaha

      Delete
  2. Wah, cantiknya! Wuu~~

    ReplyDelete
  3. akak shopping handbag dengan voucher dia. hehehe

    ReplyDelete
  4. Wah wah wah. Tahniah ya BV :)

    ReplyDelete
  5. Zalora mmg banyak kolaborasi dengan blogger.. Ada yang dapat voucher sampai ribu riban kot.. Ehehe

    ReplyDelete
  6. semardd kasuttt. heee.

    ReplyDelete
  7. saya pun pernah collab. guna voucher beli baju tapi frust sebab baju tu lawa bila model pakai. bila saya pakai... uhmmmmmmmmm T__T

    ReplyDelete
  8. Tahniah tahniah.
    RM100 banyak tu boleh beli barang. Hehehe

    ReplyDelete
  9. uwahhhh !! XD cantiknya kasut tu!

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!