komik oh komik

Monday 4 May 2015

Assalamualaikum
kemarin pagi atau hari ahad, aku dan family pergi ke popular untuk memborong buku guna baucer buku satu malaysia. hahahaaa. serius aku kata, bookstore popular takdak banyak buku best T^T

ingatkan ada buku-buku yang best macam buku terbitan fixi, lejen, dubook. tapi takdak uolls. kalau ada pun seciput je. buku fixi novo ada. bahasa inggeris. aku nak beli catatan mat luthfi dan horror stories tapi dah habis. T^T

ingat jugak nak borong buku online, nal beli buku2 yang popular sekarang macam henshin, chenta, ikhwahpakaijean, tarbiah sentap dan so on guna baucer sebab aku ada jumpa instashop yang jual buku2 tu guna baucer, ingatkan nak habiskan semua baucer beli buku online, tapi family aku nak mintak sponsor buku sebuah. mak dan adik2 aku la. bapak aku senyap je. wakakaaa. so aku give up nak beli online, beli buku kat popular je la.

sebab takbanyak buku femes, tapi banyak novel cinta dan buku ilmiah. aku banyak beli komik. hahababhabahaha. dan novel. harap dimaafkan la ye. sebab memang aku beli buku pun. mak aku beli buku jahit dan adik2 aku beli buku untuk dorang belajar english. alhamdulillah. lepas habis belanja baucer bernilai rm250 tu, dapat baucer rm50 dari popular lak. beli alat tulis la jawabnya. hahahaa~



komik aku dan adik aku. ada jugak novel. hahahaa. harap semester depan dan tahun depan dapat baucer buku lagi dan aku nak borong buku ilmiah banyak2 pulak. heheheee~

pasrah je la ngan komik dan novel. hahhha.

sekian,
ilal liqa

8 comments

  1. singgah sini ! :) jom masuk blog shahril plk . bv x prnah mnyahut pun komen shahril .. hmmmm

    ReplyDelete
  2. wahh banyaknya beli komik! haritu pun saya pegi pesta buku ade beli komik gak. lawak kampus tu edition berapa eh?

    ReplyDelete
  3. BV pergi book fair tak? :D aaa, rindunya nak beli buku2 banyak2 :D

    ReplyDelete
  4. Setiap kali dpt baucer buku... mesti sy bli novel sebiji dua.. hihi

    ReplyDelete
  5. Uishhh banyak gila koik. Dayah pom suka gk komik tapi depends la. hehe . Jemput ke blog saya :)

    ReplyDelete
  6. bestnya... akak pn suka baca buku tp tpt akak xda kedai buku. sngt jauh.. heuheu.. selamat membaca BV ^^

    ReplyDelete
  7. semua baucer saya dah habis untuk novel je...huhuh

    ReplyDelete
  8. respect sgt insan2 yg rajin baca komik / novel nih.
    kite ni x rajin nak baca. jenis baca intro sikit, content sikit. trus baca ending. hahaha

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!