WORLD BLOGGERS AND SOCIAL MEDIA AWARDS

Monday 23 March 2015



Assalamualaikum
aku tercalon dan mencalonkan diri dalam WORLD BLOGGERS AND SOCIAL MEDIA AWARDS. hahaha. kemain takmalu mencalonkan diri sendiri kan. biar la aku perasan sendiri. okay. tak apa la, maybe blog aku boleh pergi jauh lepas nie kan? berangan kemahennn. harapan blogger picisan macam aku nie. atleast aku ada harapan nak pergi jauh kan. nak pergi mana? jauh mana? cukup la sekadar blog aku jadi inspirasi pembaca. cewah. inspirasi apa? inspirasi nak jadi blogger biasa sederhana dan comel lotte. kahkah~

malu sebenarnya nak calonkan diri. apakan daya, aku suka malu2 nie. hahhahaha. sorry la sebab aku excited sebenarnya. >..<

aku dalam kategori 

taktau la blog aku nie kategori apa. sebab campur2. aku pilih lifestyle je la. hahaha. kecelaruan kategori blog pun boleh. 



sekarang dah mula sesi vote dan mengundi. korang cari la blog aku celah mana eh. terima kaseh daun keladi bagi siapa yang sudi vote. tak vote pun takpa. wuhuhu. first time join benda main vote2 camnie. T^T

nak vote? klik SINI > Login with FB > isi details > pilih category korang nak vote > klik gambar thumbs up (VOTE) > DONE! 

satu category satu kali vote je ye.

hehehehe. vote la blogger yang korang suka ye. :3

sekian,
ilal liqa'






14 comments

  1. Assalamualaikum. Singgah sini. Jom join contest saya. Semoga sama-sama dapat manfaatnya okayy? 85 hadiah menanti anda! Apa lagi? Jom jom. Join melalui fb, insta pun boleh. http://lovingnur.blogspot.com/2015/03/contest-hijab-lets-wear-it-right_13.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. entry dalam pembinaan. hehehe. harap sempat join. :D

      Delete
  2. Moga berjaya dalam contest tersebut ya;-)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. menarik kan. :D
      hehhee. jenguk2 la website dia. :D

      Delete
  4. wahhh cane nak join ni . huhuu teringin gak nak join walaupun blogger picisan lagi . hehee . goodluck

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang je kalau nak join. rasanya tarikh nomination dah tutup. T^T
      thanks ya. :)

      Delete
  5. wow! Alhamdulillah, saya dah vote BV! In exchange, nnt support bisnes saya kay? ahaha


    tips telan ubat? hmm.. ni cara sayalah..
    letak ubat hujung2, minum air sikit je. Pastu telan terus. kalau air terlampau byk rasa nak muntah.. all the best >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanksss sudi vote tau. :3 nanti BV support apa2 pun bisnes awak. :D

      thanks bagi tips. selalunya kalau BV wat macam tu pun, pil tu cam tersekat kat esopagus. hahahhaa. kemahen biology. eja pun dh tak betul. T^T

      Delete

drop a comment~
arigatouuu!