weekends to do list

Thursday 12 March 2015

Assalamualaikum
hello peoples on earth. weekends will become more meaningful if we do something that worthwhile. not just laying on bed all day long. hahaha. on weekends i usually just laying on bed and watch some movies and sleep. do everything on my bed. all day. mostly if i have some kdrama on my laptop, i can spend all day long watching kdrama. stop for awhile and continue. hahahahahaha. jangan amalkan. tak elok. =..= acah2 speaking je tu. ini post rojak2.


library
go to library, reads more books. spend more time on reading. pergi perpustakaan awam, sorang2 is better sebab takdak pengacau. kakakkaka. pergi library sorang2 jadilah kau seorang yang antisosial, sesorang di satu sudut library sambil baca buku fiksyen. wahahaha.



outdoor activity
do some outdoor activity like jogging, campfire, hiking or what. kalau outdoor activity, bersenam la paling best. takpun ajak family gi taman dan ambik gambar. hahhaha. >..<


window shopping
i actually love this. hahahha. i love window shopping ALONE. sebab aku taksuka tunggu orang dan taksuka orang tunggu aku. aku suka lama2 dalam satu tempat. belek2 barang2. :D


dinner with family
kekadang malam minggu, bapak aku suka bawak kitorang makan luar. best la sebab dapat raparkan hubungan family. :D



cooking
kalau rajin lebih. memasak la jawabnya. kan bagus. heheh. kalau aku nak masak bahan2 mesti tersedia. kalau tak aku malas nak masak. hahhaa. pemalas. T^T


so weekends to do list korang macam mana ya? student2 tipikal la kan weekends hadap assignment. hahaha. :D

sekian,
ilal liqa'


15 comments

  1. Hujung minggu kitew layan citer korea jer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la. cuma sekarang kebanyakan movie n drama korea dalam laptop dah habis tengok. :)

      Delete
  2. Rajinnya pergi library baca buku, aku kalau sebut library je dah lemah bosan. haha

    ReplyDelete
  3. Ahaha memasak tuu.. Saya tak tahu kenapa tapi sejak akhir2 ni rasa syok pulak potong bawang walaupun sakit mata...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciri2 nak jadi chef la 2. hahhaha. BV taksuka potong bawal. lagi2 bawang merah. wakaka. :D

      Delete
  4. alahai.. weekend to do list..
    1. nak pergi bljr kereta smpai pandai. haha.. sebab selasa nak test jpj dah..
    2. nak mkn2 dgn family.. (slalu makan sengsorang)
    3. shopping!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh. belajar kereta ye? all the best ya, :D
      makan ngan family mesti diamalkan selalu. :3

      Delete
  5. enjoy ur weekend sis..:)) tq sebab follow blog sy..:)

    ReplyDelete
  6. lebih kurang dgn aktiviti yg saya buat setiap minggu kecuali gi library sebab library jauh haha
    suka dengan outdoor activity tapi takde teman..yang lain semua kerja saya jeee ternak lemak kat rumah haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus jugak tu. BV pun suka outdoor activity cuma takdak teman kan. hahaha. so sama jugak menternak lemak kat rumah la. :D

      Delete
  7. Hujung minggu ni sibuk nak buat assignments yang menggunung tu

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!