terdelete komen

Monday 16 March 2015

Assalamualaikum
excited punya pasal bukak komen2 nak publish nak berbalas komen. aku ingat memang dah publish dah. siap nak bukak entry lagi. tetiba bukak entry nak balas komen. ohmaiii. mana perginya komen2 yang baru aku publish tadi? omo. die~

aku terdelete komen. hahhaa. T^T
apesal la aku excited sangat sampai salah klik button. hahhahaa. akhirnya perkara ini terjadi jugak kat aku. selalunya aku tengok blogger lain je yang salah klik. hahahha.

mianhae, gomen nasai, sorry, mintak maaf. aku terdelete komen korang. tapi dah baca. TT^TT

macam nie hah aku rasa. hahhahahahahahhahaha. 

sorry ek. T^T
tetiba aku mengharapkan blogger keluarkan satu button under comments yang dimana letaknya comments2 yang telah didelete (samada nak di delete forever atau disimpan sebagai deleted comments). sobs sobs. TT_TT


sekian,
ilal liqa'

15 comments

  1. kalau terdelete komen memang nanges T^T

    ReplyDelete
  2. It's okey.
    Kita manusia saja kan.Semua orang ada buat kesilapan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu sis. ini kesilapan tak disengajakan. :D

      Delete
  3. ohhh terdelete komen itu biasa, akak pun pernah...

    ReplyDelete
  4. aigooo .. bols imagine perasaan tu. biasa la tu. nk cepat publish dan komen. TERdelete pulok. be careful next time

    ReplyDelete
  5. kita pernah jugak buat gtiu BV T.T

    ReplyDelete
  6. alahai kesiannya..suruh diorang komen balik..hehe

    ReplyDelete
  7. nah! akk komen lagi.. jgn sedih2 ye..
    =')

    ReplyDelete
  8. pernah juga terjadi... hhu.. sesal tak suda.. hee

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!