Friday, 27 February 2015

hot chocolate

Assalamualaikum
do u like hot chocolate? i like. wahahah. i loooiiikkeee. kepala aku dah pening2 gila duduk dalam aircond lama2. dah la sejuk. aircond lak memang kat tepi aku. T^T baru dah aircond dah gelabah pening2 dan sakit kepala. macam mana lak kalau dalam tempat musim sejuk ka? hahahaha.

nie cara buat hot chocolate. hmm. :3 style punya hot chocolates.


meh try ramai2. bestnya kalau hujan2 acah2 salji minum hot chocolates nie. pastu rendam marshmallow. wooowwww. 

credit infographic : sheknows

sekian, 
ilal liqa'

8 comments:

  1. i likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee choc.. :)

    ReplyDelete
  2. sedapnye hot chocolate!!
    nyumm.. minum panas2 di musim sejuk mmg sedap..

    ReplyDelete
  3. yg letak cili tu tak sanggup tu... huhuhu

    ReplyDelete
  4. Saya pencinta hot chocolate. Tak tahu kenapa tekak menolak utk teguk secawan kopi, hukhuk

    ReplyDelete
  5. Macam-macamc ara nak buat hot chocolate ni. Too bad I'm not a big fan of hot chocolate. hehe

    ReplyDelete
  6. saya suka pumpkin spice!!! :D

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!