Wednesday, 7 January 2015

tetiba pulak rindu tempat menimba ilmu

Assalamualaikum
belum sampai dua bulan lagi aku praktikal dah rasa rindu ngan poli, tempat aku dan rakan menimba ilmu. rindu la, walaupun kalau kat sana aku stress gila kekadang, tapi best sebab banyak kawan. rindu la dengan lecturer, dan kengkawan. rindu jugak makanan kat kantin, makanan kat cafe pun rindu jugak la. tapi tak berapa rindu sebab mahal. yang aku suka makanan kat cafe bila ada ayam butter. pergghhh. tapi mahal la. hahahahhaa. 

bulan jun nanti baru masuk balik. inshaALLAH 17 april 2015 aku akan tamat praktikal. lama lagi beb. bagi kengkawan yang praktikal kat poli tu, untunglah dapat jenguk poli hari2. hahahha. kalau dah dekat poli nanti mesti rasa nak balik rumah pulak, hahaha perkara biasa tu.


 
kamsis terchenta, pemandangan dari aras 4. seberang kamsis tu cafe, kamsis perempuan warna oren, yang kamsis lelaki lepas cafe tu, bangunan biru. 

 
laluan di kamsis. nasib la kamsis nie selesa je. kalau cukup tempat, inshaALLAH kamsis disediakan sampai habis semester 6 nanti.

 
 meja study. rindu nak study malam2. hahahaha. study la sangat. aku selalu study atas katil je. wakakaka. kalau penat boleh je tido terus. 


sekian, 
ilal liqa'


12 comments:

  1. wah nanti bulan april akak dah habis praktikal lah ye? bestnyaaa..
    btw comel je tengok meja belajar akak.. warna pink semuanya ^^

    ReplyDelete
  2. kannn. bila duduk sorang sorang selalu teringat dekat kawan kawan zaman belajar :D

    ReplyDelete
  3. tempat jatuh lagi kan dikenang, ini kan pula tempat menimba ilmu :)

    ReplyDelete
  4. rindu jugak kolej lama. sekian. (:

    ReplyDelete
  5. besar jugak kamsis ni. meja belajar akak pun comel je

    ReplyDelete
  6. Kemasnya meja study. Akak takde meja study. hehehe.

    ReplyDelete
  7. Akak ni dh rindu dgn ump. Bukan belajar tapi dgn tempat tu. Dengan kawan2. Haha.

    ReplyDelete
  8. poli nok ne tok akak oh? macam kenal jak O.o

    ReplyDelete
  9. x lama dah nti tup2 sampai dah April heehe

    ReplyDelete
  10. lagi berapa bulan ja.,sekejap ja kan.. :D

    ReplyDelete
  11. Rindu itu mmg akan ade. Pasti!

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!