fairy light

Tuesday 13 January 2015


Assalamuaalaikum.


cantik tak gambar diatas? nak tak rasanya ada bilik yang cantik macam nie? mestilah nak kan. haha. siapa la taknak bilik cantik dan selesa. aku jatuh suka dengan fairy light. lampu liplap2 tu la. yang orang guna untuk hari raya kadang2. cantik kalau satu warna je, macam warna putih atau kuning sikit dan letak dalam bilik. cantiknyaaa wakaka. aku jenis yang tak berapa suka gelap sangat. kalau nak tidur atleast mesti ada satu kawasan yang bercahaya. cewah. hahaha. kalau terang sangat pun bukannya dapat tido kan. so, guna la fairy lights nie, jadi hiasan cantik sangat lah kalau tutup lampu. bagi yang takut gelap macam aku bolehlah guna. :D

korang lak hias bilik macam mana? asal bilik selesa dan kemas dahlah. wakaka. bersyukur la dengan apa yang ada. kalau jenis aku yang berkongsi bilik dengan adik2 nie memang ranaplah hiasan tu. hahaha. letak kat meja study pun cantik kan. boleh study dengan bersemangat. tak gitu? yeahhh~

read this too --> TIPS TO DECORATE ROOM

ilal liqa'



10 comments

  1. kita pulak tak minat bilik banyak lampu. heheheh :D

    ReplyDelete
  2. Hehehhehe. Banyaknya lampu. Hehehehe

    ReplyDelete
  3. Kalau saya....nak hias bilik biarlah yang sedap mata memandang. kena ada tema sikit. macam saya, saya nak hias bilik yang bertemakan berada dekat tepi pantai. err....boleh ke? ehe.... :D

    ReplyDelete
  4. Just nice bilik macam tuuu suka suka sukaa, tapi kalau macam sy, sy xblh tido ada cahaya, alamatnya xtertido sampai ke pagi hehehehehe.

    ReplyDelete
  5. kita suka yg kemas dan teratur,tak banyak perabot/barang.. sebab semak mata tgk tau..heheh..

    ReplyDelete
  6. Fairy light tu memang cantik. One of my friends punya bilik ada fairy light. Suka sangat tengok bilik dia :D

    ReplyDelete
  7. betul2 , bilik kemas hati pon senang bila tengok . memang banyak barang , tapi kena sentiasa tersusun . huhuu

    ReplyDelete
  8. betoi3 mcm ana pon x suka gelap terus. kena ada sikit sumber cahaya gituuuu hehe

    ReplyDelete
  9. Nak bilik yg serba putih. Bestnye kalau ade bilik sendiri, akan daku hias secantiknye, haha

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!