giveaway mega review by eda

Saturday 6 December 2014

Assalamualaikum
kali nie join giveaway mega review pulak. dah buat semua syarat. muahaha. so sis suruh buat review tentang hadiah2 dia. so aku pilih hadiah yang paling boleh buat air liur meleleh. hahaha :D


Kek Gulung Choc
yummehhhh, aku nie penggila kek, segala kek la aku suka. takkesah kek gulung ke apa, aku memang suka. aku selalu tengok insta dan facebook review tentang kek yang sedap nie. memang jatuh cinta la. nampak sedap sangat. aku nak makan dia T.T. dahtu macam2 jenis coklat pulak digulung bersama kek gulung nie. sedapnyaaa taip entry nie pun ternganga mulut. hahhaa. aku suka coklat snickers dan kitkat tu. kalau dapat yang lain pun. syukur beb. 

so apa lagi. meh la join. :D

ilal liqa'


3 comments

  1. WOW! Kek gulung diperbuat dari chocolate tu semua? Bestnya kalau boleh dapat Kinder Bueno. My favourite! hehe

    Good luck ya ^_^

    ReplyDelete
  2. Salam, dari segmen yang sama. Goodluck!
    http://sweetiecandyy.blogspot.com/2014/12/giveaway-mega-review-by-eda.html

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!