Saturday, 22 November 2014

randomness

Assalamualaikum
adik2 yang sekolah dah cuti kan? dan ada jugak masih cuti sem. hehehe. aku pun masih cuti. tapi ada beberapa hari je lagi nak praktikal. nervous eh. nervous. mesti pandai berdikari. sebab takde geng dengan aku kat tempat praktikal. cian tak?


entah la kenapa aku rasa nie betol.

ilal liqa'

6 comments:

  1. Gambate ne! kakak Fara pon dah nak habis cuti sem dia. minggu depan dia balik~

    ReplyDelete
  2. dh cuti dn mula jga lh kbosanannya :)

    ReplyDelete
  3. betul ! anis setuju . memang tak sedar

    ReplyDelete
  4. hahaha.betul je gambar tu....tpi eca terpaksa dtg kerja walaupun student da cuti.

    ReplyDelete
  5. haha betul sangat gambar tu :p kadang2 kena tengok calendar phone hari ni hari apa xD

    ReplyDelete
  6. jangan katakan rasa. memang betul pun.. hahah

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!