Thursday, 13 November 2014

cheese potato waffles

Assalamualaikum


yummy, aku memang minat segala cheese nie. hahaha. agak sedap la. tapi adik2 dan mak aku kata biasa2 je. aku taktau la nie menu baru atau lama kat kfc. tapi aku tetap suka walaupun aku tak makan banyak. hahaha.

rasa dia ada macam mashed potato la. tapi versi bergoreng dan ada bentuk waffle. semalam keluar ngan mak. mencari ketenangan sikit. pastu mak ajak makan kat kfc. aku apa lagi. hahaha. sebenarnya aku yang ajak. sebab lapar. memang pagi tu keluar bangun tido, bersiap mandi dan terus keluar. tak sentuh makanan.

penat berpusing jenjalan ngan mak, aku asyik kata lapar je. memang mak aku kuat berjalan. hehehe. aku dah semput, mak aku masih bersemangat. aduhai.

sekian saja. lain kali aku sambung.
ilal liqa'

10 comments:

  1. bentuk waffle? tak pernah jumpa lagi ni hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bentuk segi empat dan ada lubang ckit. .hehe. .try la. . :D

      Delete
  2. Dah lama tak makan kfc so dayah taktau apa2 yang terbaru .. apa yang dayah tau,, sedapnyaaaaa tengok cheese tuuuuuuu .onomnomnomm

    ReplyDelete
    Replies
    1. cheese tu yg buat dia jd lebih sedap. . :D

      Delete
  3. Wow unik bentuknyaaaa... tetiba lapar cheezy wedges.. uuurrrgghhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. unik la. .sebab mashed potato yg digoreng. .hahahaha :D

      Delete
  4. Replies
    1. sabar ea. .sorry buat sabrina terliur. . T.T

      Delete

drop a comment~
arigatouuu!