Monday, 24 November 2014

Checkout Nuffnang kali pertama

Assalamualaikum
aku dah cashout nuffnang. kali pertanma pulak nie kan. walaupun aku lama dah berblogging tapi aku jarang nak belek nuffnang nie. tu la earning pun kira okay la. hahaha. ada je blogger yang dapat earning lebih banyak kan. kali nie aku bertekad nak fokus ngan nuffnang. kalau earning tak naik2. siaplah nuffnang. hahaha. siap mengugut.


okay la kan? sebagai motivasi diri untuk mengumpul lebih banyak earning. :)

semoga lebih banyak earning mendatang. haha. nak tunggu cek datang sebulan lagi. muahaha. terima kasih la bagi sesapa yang sudi click nuffnang BV ya.
sekian,
ilal liqa'


25 comments:

  1. wahhh 2ratus lebih byk tu! sonoknye dpt cash out hehe

    ReplyDelete
  2. tahniah dear!! ina tak pernah lagi checkout nuffnang T-T

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanksss ya. .xpe nanti blh jugak ina cashout. .hehe :)

      Delete
  3. wahhh bestnya. berapa lama blogging dapat amount tu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lama dah. .baru tu je dapat. .hahaha~

      Delete
  4. Banyak la tu. Berapa tahun punya earning tu? Tahniah ya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dari mula berblogging. .hahah. .thankss kak. . :)

      Delete
  5. Peh peh ehem
    Mcm boleh bwk qila gi magnum cafe je hiks

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. .jauh ler qila. .kalau dekat blh je belanja. .hikhik :D

      Delete
  6. wahhh . tahniahhh dear :) click2 inti :)

    ReplyDelete
  7. wah..untung lah. Fara tak beapa faham sgt dengan earning2 ni. ChurpChurp dulu pon dah tak naik langsung. :(

    ReplyDelete
  8. EEEE banyak tu BV ! jeles ah camni

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!