Friday, 24 October 2014

my kitty has grown so much la

Assalamuaalaikum
dulu aku pernah buat entry tentang kekucing2 nie masa kecik2. 
lupa dah kot apa nama entry tu. malas pulak gua nak godek2. hahaha~
memang pemalas tahap gaban la aku nie. TT_TT


alolololololo. cutenya witty kat sini. gambar nie adik aku yang ambik. hehe. comel je dia dok kat dapur cemtu. pahtu, bila orang bukak je peti sejuk mesti dia dok mengintai je. 

dahlah suka tidor atas meja. hehe. nasib meja nie bukan meja makan. 

dan nie pulak smoky. aku ambik gambar dia kat tepi witty je. muka dia macam "EH KAU DAH KENAPA AMBIK GAMBAR AKU NIE??!!" hahaha. 

lawak okay. 
sekian. dah besar budak2 nie. 

ilal liqa'

7 comments:

  1. comel ^^ Ingatkan 'seorang' je.. rupanya dua hihi Witty dgn Smoky eh ? Tapi, Witty lagi geram tengok, macamnak gomol-gomol XD

    (http://anies-msletoes.blogspot.com/2014/10/alkisah-barang-tak-sampai-sampai.html)

    ReplyDelete
  2. ya Allah comel kot kucing kak BV!!! arghhh geram gila mata diyorangg wowww ♥♥

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!