Liebster Award

Thursday 30 October 2014

Assalamualaikum
i been tagged again. muahaha. :3
so jawab je la walaupun tak ikut rules.
to have fun, let break some rules. hahaha.

thanks to AWKWARD koz tag. hahaha. syahril ek?

1. Nickname zaman sekolah apa?
banyak. yang kiejam2 punya. tapi kalau biasa orang panggil INTAN je. nak bunyi chinese sikit jadi INTANG dan TANTAN.

2. Tolong tanya Rapunzel kejap brapa panjang rambut dia?
taktau. entah wujud ke tidak dia. hahaha :D

3. Kalau korang dapat superpower, korang nak superpower yang mana? Apa yang korang buat dengan superpower tu? 
nak dapat baca otak or fikiran orang. macam dalam drama korea i hear ur voice. buahahahaha. supaya aku boleh tahu perasaan dan fikiran orang terhadap aku. 

4. Ada seketul bom dok betul-2 depan mata korang. Apa yang korang nak buat?
kalau bom hidup lariiii. kalau bom mati, bawak balik rumah buat experimen.

5. Tinggi brapa?
156cm. apesal soalan cam kejam nie hah? 

6. Kalau anda ditakdirkan duduk dalam bas sempit yang penuh dengan orang yang ketiaknya yang "harum semerbak kasturi", apa yang korang buat?
tutup hidung. buahahhaa. 

7. Korang ada nampak orang kena electric shock. Nak tolong orang tu ke tak?
tolong call da ambulance. 

8. Bangun dari tempat yang korang duduk, pusing tiga kali, belok kanan tiga langkah, empat langkah ke belakang, enam langkah ke depan, lima langkah ke kiri. Ambik benda yang ada kat depan mata lepas tu. Apa yang korang ambil?
takda benda pun. sebab mengadap tingkat. nak aku ambik langsir ke? hahaha

9.  Ada phobia tertentu? Kalau ada phobia apa?
cicakphobia, gayatphobia, lautphobia.

10.  Suatu hari anda bangun sebagai seorang zombi. Apa korang buat lepas tu?
cari seorang manusia yang boleh buat aku hidup kembali cam dalam filem warm bodies tu hahaha. 

11.  Benda yang paling gila pernah korang buat?
lari dari kerja. i mean, berhenti kerja dengan lariiii. memang gila la. sebab tension keje situ, aku lari je. takde dah mintak berhenti keje.


thanks for tagging.
suka pulak aku main jawab soalan nie. heeh.
ilalliqa'


5 comments

  1. Arwah nenek saya pun panggil saya Intan juga *eh tetiba sahaja*

    ReplyDelete
  2. tingginyaa =.=
    akak baru 153 hahaha

    ReplyDelete
  3. dasat giler soalan.. ahaha
    kalo bangun2 jd zombie, tros cr otak la.. haha

    ReplyDelete
  4. BV!!!! sya baru nak jwb soalan awok. hewhewhew. been busy currently.

    tapi sya tag awk balik boleh? ekekekekek =p

    http://nabihahsuriana.blogspot.com/2014/10/liebster-award.html

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!