dont be such a bangang

Monday 15 September 2014

Assalamualaikum
aku dengan semangat membara menaip entry. tak la membara sangat. lately aku rasa jiwa kacau sikit. mana tak kacaunya kalau assignment melambak. aku benci benda yang perlu di print segala nie. hahaha. pemalas nak pergi cybercafe menghadap muka abang kaunter yang hensem tahap billy drama jane of design.

menaip coding pun memang dah jiwa kacau sangat. sampai bersilat aku dalam tido hah. percaya atau tidak? tanya la roomate aku yang tersayang. nasib baek tak jatuh tersungkur kat bawah katil ye dak. selalunya kalau aku tido memang jenis static je. bukan dynamic. pahtu, bila tetiba aku jadi bangang. awww. bangang canne nie?? bangang cam bangang. alaaa. bangang yang macam dont care about people feeling eh. aku pun tak pasti.

then, dont be such a jerk. aku jerk eh? sorry. buahaha. aku jadi jerk dengan diri sendiri. im not honest to myself. cant anybody imagine that? aku keliru dengan perasaan diri sendiri. why??? cut it off. prenggg. die~

okay, next. blogging is the only way i express myself. then i hope no one read this. dont comment. hehe.

dear people, stop judging people if u dont want to get judge. it a mess u know.


gud then. 
ilal liqa'



1 comment

drop a comment~
arigatouuu!