dating with kazen : pizzahut wisma sanyan

Sunday 28 September 2014


Assalamualaikum.
apa khabar korang. aku sebenarnya nak post benda nie lama dah. tapi baru ada masa nak upload gambar banyak2. baru la post. dengan line macam apa entah. sabar je la bila nak upload gambar nie semua. entry nie kira throwback la. walaupun memang lama dah nie. hahaha.

nie yang dating dengan aku dulu tu. sepupu aku si aimi syazwani. 

yey, kitorang makan kat pizzahut. nyum2. kami pilih yang nombor 3. 

dan inilah faveret aku. aku layan yang nie je. yang lain aku tak layan dah. hahahaha. sup cendawan. muah muah.

dan ini saja lah ya kami makan. sebab pizza tu ada nanas, aku tak minat. ayam tu pun boleh la. sedap. tapi aku tetap suka sup cendawan dia. 


pasta nie macam kurang rasa je. dan yang sayur warna hijau tu pulak bau pelik. pelik bau asli dia kot. dan aku kurang makan. sekali ngap je dan aku tak makan lagi dah. nak order yang lain hari tu dah habis. so order yang nie je la. 

mahal beb service charge and tax dia. patut laaa~~
layanan dia memang tiptop laa. worker agak friendly. 

suasana pun selesa je. bersih je. senang je mata memandang. eceh. 

dan aku. nampak sangat la aku layan sup cendawan tu je la kan. hahaha. best. inshaallah kalau aku ada duit aku pergi beli sup cendawan je boleh? dua mangkuk untuk aku sorang. kalau tiga pun boleh. hahaha. 

sekian saja.
Pizzahut wisma sanyan sibu sarawak.
ilal liqa'


3 comments

  1. Pcl kalau mkn di pizza memang makan sup cendawan je..best sedap...menu lain2 untuk ank² pcl.

    ReplyDelete
  2. syiokknya makannnn pizza hutt tuuu. yummehhh

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!