Sunday, 3 August 2014

laptop aku retak seribu

Assalamualaikum
dukacita dimaklumkan beberapa hari yang lalu, laptop acer yang telah hidup bersama aku selama empat tahun telah retak seribu skrinnya dikerjakan adik2 aku yang gangster. gangster sampai pecah laptop aku. menangis tak berlagu la gamaknya. ye dok??

meh aku santapkan mata korang dengan keretakan skrin laptop.





laptop boleh hidup lagi, cuma skrin dia. aduhaiii. dahlah semua assignment aku melibatkan software dlm laptop tu.







salam takziah kepada diri ini. moga ada hikmah disebalik semuanya. inshaallah. dan buat sementara, aku terpaksa guna notebook yang aku gelar 'damn laptop' gara2 rosak dan menyebalkan hati. rasa nak hempas notebook nie. tapi apakan daya. acer aku tu masih dalam pemulihan. keciang.

thanks to . . . .kerana menyabarkan diri ini agar tidak meletopp ketika berhadapan muka eeeiiinonnncennnttt adik2.

sekian.
ilal liqa.

7 comments:

  1. mak ai ! sedih! speechless .....
    beli baru ...tukar skrin pun beratus ni ...
    cmne leh pecah?
    terempas ke diorg pijak ...huhu
    sabo jelah akk nye yee..

    ReplyDelete
  2. ya ALllah, teruk nya...
    kesian akak...
    tahniah kerana bersabar~

    ReplyDelete
  3. Allah.... sabarlahhh. kalau kena kat saya, saya cepuk budak2 tu haha

    ReplyDelete
  4. salam takziah dari ecahh... smoga encik lappy itu dapat digantikan dengan yang baru.. yg jauh lebih kental.

    selamat hari raya dari ecah !!

    ReplyDelete
  5. memang kena sabar la, nak marah pun, tak boleh, sbb benda dah jadi..nak-nak adik sendiri yang buat..tapi kalau kena kat diri sendiri, menangis gak ...huhu

    ReplyDelete
  6. ya allah teroknye retak. boleh guna lagi tak tu?
    memang kesabaran kene tinggi nak hadap benda macam ni nih. huhu.

    ReplyDelete
  7. Laptop tu..sabar ye..kte paham prasaan tu. Dlu lptop kte slalu rosak pn sbb adik2 gk

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!