Saturday, 23 August 2014

im okay

Assalamualaikum.
how are uolss? jarang sangat dah blogging sekarang. macam jarang sangat dah. hehe. maaf kalau rindu. ada ke orang yang rindu kita nie? opcoz la takda kan. hahaha. macam makin kesian ke blog nie di anak tirikan.


belanja gambar kucing kita satu. yang comel gemuk gedebab nie smoky. pernah dulu aku letak gambar dia masih kecik kat blog. entah la bila. kan aku nie pelupa orangnya. hahaha. tiap kali tengok gambar nie, rindu nak cubit2 dia. comel n gemuk sangat. hahahaha. geram bak hang.

plus, sekarang kat politeknik mukah kira masih ada pesta konvo. hmm. habis duit. hahaha. belanja kat gerai2.

malas la nak cerita panjang2. hahaha. bukannya ada orang baca pun kan.

ilal liqa:

5 comments:

  1. Eh sapa kata takdak orang nak baca . Mu silap besaq .. Ni buktinya cheq dok bertapa kat sini baca entry mu .. hahahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa. .terharu cheq nooo. makasih ya. .hahaha

      Delete

drop a comment~
arigatouuu!