Sunday, 6 July 2014

rezeki ramadhan

Assalamualaikum
apa khabar korang? alhamdulillah, aku okey je. muahahaha. otak aku nie semakin suka fikir bad things. haissshh, dugaan bulan puasa. better kita hudnuszon kan. bersangka baik sesama kita. lama dah rasanya aku tak buat entry yang panjang lebar kan. hahaha. macam rindu pulak nak buat macam tu. sekarang jarang dah nak jumpa blogger buat entry panjang lebar cerita pasal kehidupan atau yang lain. selalunya aku jumpa banyak blogger buat entry pendek dan gambar banyak. senang cerita kan. hahaha. tapi aku jarang dah nak ambik gambar. eh. apa kena dengan aku nie? :D

hmm.
dan pasal rezeki ramadhan tu.
aku ambik lebihan gaji jadi cashier yang aku belum ambik tuuuuu. hahaha. alhamdulillah. dapat la beli baju raya. ceh, terus ingat nak raya ye. kakakakak. tunggu ada sale besar besaran dulu. nampak sangat gelojohnya. moga ditahan la napsu nak shopping nie. masalah masalah. ALHAMDULILLAH. rezeki ramadhan ye dokk??

 

terobek.
tetiba tengok gambar nie dalam laptop. 
cucur air tangan mak aku memang terbaek la. 
salivating ok. hahahaha. mantap la. 

ilal liqa'

6 comments:

  1. Ya Ampunn. Mengundang betul memalam gini. Akak nak diet ni dikkk! hahaha

    ReplyDelete
  2. aloha bv.. hihhi... salam ramadhan... hihhi.. done follow kitak oke.. :)

    ReplyDelete
  3. Selamat berpuasa. Hihihi. Puasa2 ni nampak best je semua makanan. :)

    ReplyDelete
  4. cucur tu aishhh sedapnyaaaa @_@

    ReplyDelete
  5. wahhh kaya dahh tuu :D hahahah

    ReplyDelete
  6. Sedapnya. Manalah nak cari dekat sini. Nak buat sendiri, busy :(

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!