hari raya di kampung

Thursday 31 July 2014

Assalamualaikum
sekarang dah raya keberapa? raya keempat. aku baru sempat nak menaip semua. hahaha. rindu blog nie. dan aku beraya kat kampung. kampung mana? kampung mak bapak aku. mak bapak aku satu kampung. sweet kan? hahaha. dan kami kat sana masa last puasa dan baru balik semalam iaitu raya ketiga. kat kampung meriah kemain. kami stay kat rumah atok belah bapak. dan banyak la family. hahaha. meriah dan penat jugak. tiap tahun balik raya, tugas cuci pinggan diserahkan kepada aku dan para sepupu. haisssshhhh.

masa raya benda paling aku suka ialah daging masak hitam air tangan mak aku dan ketupat sekali. dan mestilah duit raya dan baju raya. aku tak suka mengemas. hahaha. tapi aku selalu mengemas. pathetic.

masa raya kali nie.
aku banyak membaca. buku apa? sila rujuk entry aku sebelum nie.

dan bila pergi rumah orang, aku asyik nak mencekik almond london je. hahaha. takpun popia dan kekacang. kalau jumpa gula2, ambik lebih simpan dalam beg. muahaha.

assignment aku melambak kot.
malas nak buat mood beraya masih ada.
dah la sepatah haram aku taktau. menangis.

ilal liqa'

8 comments

  1. Daging masak hitam tu, sama dengan daging masak kicap ke?

    ReplyDelete
  2. ahh saya banyak homework gak tapi baru siap 1. tu pun separuh hahaha malaih gila raya raya ni. hmm.

    ps : saya pun baru beli buku gak padahal nak trial spm dah ni. habih laaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. bwahaaha. .sama je la kita nie. .hehe. .takpa, ada geng. . :D

      Delete
  3. Assalamualaikum dan selamat hari raya..maaf zahir batin..jemput singgah kat blog saya..Anugerah Terindah..

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!