dugaan daftar bilik

Thursday 3 April 2014

Assalamualaikum
hari nie aku dan kengkawan daftar bilik untuk semester depan. semester depan aku sem 3, muahahaha. hampir genap setahun aku jadi student kat politeknik mukah yang ohsem nie. best2. kakakaka. alkisahnya, aku dan kengkawan yang akan jadi jiran dan roomate aku semester depan merancang bangun awal2 pagi menanti kat depan pejabat felo untuk daftar bilik.

nak bilik yang terbaik mesti la daftar dan tunggu awal pagi. kaunter bukak pukul 7.45 am, tapi kami dah tercongak depan kaunter tu sejak pukul 6 lagi, masa tu takdak orang masih gelap2 lagi pun. hahaha. semangat nak dapat bilik terbaik la konon. tunggu punya tunggu makin banyak orang kat kaunter. so sebab kitorang datang awal, kitorang la yang mendominasikan kaunter tu hahahaha~ *kemain ayat aku*

felo dah datang, aku berdiri kat depaannn sekali, mula la menghimpit sesama sendiri, dah jadi macam sardin aku rasa, hahaha. nasib baik perempuan semua. hmmm, paling aku tak puas hati, lepas penat lelah menunggu hampir dua jam kat depan kaunter tu, bila tiba masa daftar bilik, si felo sorang tu pulak sibuk2 moody tak tentu pasal, so aku la yang kena dulu sebab aku kat depan. serius je muka dia pepagi, dia tanya ngan serius aku pun jawab serius la. annoying gila la. cuba la senyum sikit, nie tak, kasar je kerja dia. sabar je la jantung.

habis semua selesai, alhamdulillah.


wewit, suka guna stoking comel kalau nak keluar. :3

masa nie, kami tengah study kat library. muahaha. aku salin semula final exam untuk semester lepas2, sebab tak boleh nak fotostat kan. nak ulangkaji punya pasal sanggup je salin soalan.

lepas tu, hampir pukul 4.30 pm, kami balik dan aku singgah koperasi jap nak beli makanan. hahaha.

sedap yaaaa~ hehehe

sampai tu saja. 
ilal liqa'

9 comments

  1. Pergh 6 pagi ? awal nye :p ehee

    ReplyDelete
  2. dugaan tu..kalau org moody confirm kita pun turut moody gak

    ReplyDelete
  3. bestnyaa.. alahai.. xsabar nk masuk u macam ni. stokin akak comel aihh

    ReplyDelete
  4. Hihihi. Rindu zaman study. Dapat tak bilik yang terbaik tu ? :D

    ReplyDelete
  5. mood dia x berapa nak elok tu yg moody semacam kot :)

    good luck utk new sem syg :)

    ReplyDelete
  6. cant wait for my turn hehe <3
    hm nak buat acano moody hihihi.

    Best of luck sis <3
    Oh ya, nak pretz tu pls hihi.
    Eh seppp!!!
    Qila selalu pakai selipar jepun & stokin omey omeyyyy

    ReplyDelete
  7. hehe tk sabar nya turn nina nnti.
    stokin comel sgt :p

    ReplyDelete
  8. felo tu perempuan ke lelaki? kalau perempuan, dia period.. kalau lelaki, baru pas gaduh ngan bini la kot.. hehe

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!