Sunday, 23 February 2014

minggu ini

Assalamualaikum
dalam bulan februari nie adalah antara bulan yang paling buzy kat politeknik mukah. macam2 event ada. masa hari khamis hari tu, dalam minggu kesenian islam. ada diadakan pertandingan nasyid. banyak jugak budak yang aku kenal masuk bertanding termasuklah para coursemate aku.

nie masa memula masuk dewan kuliah utama. masih kosong tempat duduk sebab banyak penonton belum datang. aku sebagai penonton kehormat mesti la datang awal. *konon*. hahaha. gambar banyak blur. malas pulak aku nak letak. haha~ paling annoying sekali adalah, aku tak sempat nak rakam2 mereka sebab bateri kamera low. aduhai. apa la tu. paling canggih, pemenang akan dihubungi melalui SMS. haha~

masa nie roomate aku tengah buat umai. petang tu aku dan roomates jenjalan 1 mukah. muahahaha. jenjalan sampai pukul 7. penatnya mengalahkan orang jogging satu kampung. hee. pastu masa tu jugak la air takdak. 

gara2 air takdak, gi takung air dalam baldi, pastu bawak masuk bilik. muahaha~

tapi alhamdulillah, sekarang dah ada air. nikmatnya kalau ada air. 
ALHAMDULILLAH. 

ilal liqa'

5 comments:

  1. alahaiii bestnyaa hihiihihi
    have a nice weekend kak vanilaa <3 ehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks ya. .bab xdak air tu tak best. . :D

      Delete
  2. Replies
    1. umai tu, obor2 atau ikan mentah campur air limau+bawang+cili dan lepas tu boleh la makan. .heehe :D

      Delete
    2. Oh, okay. Terima kasih. Ilmu baru untuk hari ini.

      Delete

drop a comment~
arigatouuu!