Tuesday, 28 January 2014

typing to express something

Assalamualaikum
pernah tak tengok kat mana ayat kat tajuk tu? sama macam header aku kan. muahaha. bila ada yang tanya, ada apa dengan blog? apa guna ada blog? banyak faedah sebenarnya blogging nie. macam aku sendiri. jarang aku nak luahkan perasaan kat siapa2. seriously jarang okay.

so aku luahkan je la kat blog. biar ayat yang berbicara. sebab mulut aku tak beberapa pandai berbicara. takut terkeluar bahasa yang tak elok. wahahaha. memang aku menaip untuk meluahkan sesuatu. tujuan blog aku memang untuk kehidupan aku. supaya dapat muhasabah diri sendiri.

selain itu juga, *gila skema siap letak penanda wacana. hahaha*
aku pun nak share ilmu dan tentang islam. biar jadi peringatan buat diri sendiri. ye dak? pastu, sangat jarang aku nak letak gambar orang bukak aurat, takut dosa jadi tempias kat aku lak. apatah lagi nak menyebarkan gosip retis. takut jadi fitnah. dosa tersebar. si penulis pun dapat dosa. mohon dijauhkan. aib orang kita tutup. inshaALLAH, ALLAH akan tutup aib kita.

makin lama aku blogging, makin banyak kesedaran dan ilmu yang aku dapat. aku suka blogging. serious suka sangat2. jadi bagi aku blogging nie memang banyak manfaat. so aku ajak la kengkawan jadi blogger semua. muahaha. jadi, sesiapa yang kenal aku di dunia luar dan yang rajin jenguk blog aku tu, aku sarankan korang aktif la berblogging ya. kalau tak tau apa2 boleh je tanya aku. tak salahkan kita share ilmu??? :3

aku tau banyak orang yang kenal aku kat luar STALK blog aku. hahaha~ gotchaa! :3
sokay sorite, aku suka. u know me and my life. have some respect. muahaha :D


okay. TEST PROGRAMMING. 
wish me luck. inshaALLAH. 
doakan yang terbaik.

ilal liqa'

9 comments:

drop a comment~
arigatouuu!