Sunday, 26 January 2014

sarawak vs kelantan

Assalamualaikum
tadi ada siaran langsung sarawak lawan kelantan. sebelum pukul 8.45 malam. aku dan roomate sekalian bersiap siap nak pergi ke cafe nak tengok siaran langsung perlawanan sarawak vs kelantan. semangat ngap sayot. encang sarawak encang.

UNFORTUNATELY
no siaran langsung kat rtm1, sedih sikit. dorang kata siaran langsung kat astro arena. gila kuciwa tahap nak hentak kepala kat stall burger. penat2 roomate aku heret kerusi gi depan tv. apedaa. tak guna punya njoi. *haha* so dah kuciwa tadi kan, ambik la burger yang dah di order dan beli jagung susu sedap. yumm. terubat sikit rasa kuciwa gua.

balik bilik terus online dan makan jagung susu nie. harga rm2.50. mahal sioooottttt. burger cheese rm2.50 dan aku beli setin cola rm1.80. mahal makanan sekarang. so minggu depan aku taknak beli2 makanan mahal2 dah. elok jimat duit makan mee dalam bilik. hahaha~

sedapppp hingga menjilat sudu :3

layan blog sambil makan jagung susu *heaven*


dah habis makan. roomate ajak tengok movie. CARRIE, best jugak filem tu. pastu dapat berita, sarawak kalah 1-0 ngan kelantan. not bad la. tahniah kelantan. semangat ngap sayot tetap ada. okay. done. cepat2 la siapkan assignment. haha. no delay2 okay. :)

ilal liqa'

10 comments:

  1. sedapnya jagung susu T_T
    sampai hati buat qila mengidam malam malam ahahhaha
    thanks <33333

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sedaaapppp hingga menjilat sudu. .surryyy qila. . T.T

      Delete
  2. jagung susu letak perisa vanilla sikit lagi syok tu :)
    tapi sarawak kalah pulak..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada eh? haha. .takpa next match kn ada. . :D

      Delete
  3. Lama dah tak makan jagung susu. Rindu!

    ReplyDelete
  4. nyum nyum.. seem like tasty.. hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup. .really tastiliciouss mabeles laa. . hehe :3

      Delete
  5. eh..kira murah leteww! kat sini jagung gitu dah 3.00..dapat la makan dua tiga cedok..sadis T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. reallllyyyy??? sadis sangat. .takpa, tunggu harga jagung turun. .haha ~ :D

      Delete

drop a comment~
arigatouuu!