Monday, 13 January 2014

Sanah Helwah

Assalamualaikum
hari tu pada 6 januari dan 7 januari, hari jadi adik2 aku. dua2 perempuan. hmm. so aku tak rancang pun nak beli apa2 hadiah masa aku balik hari tu. tapi bila dah singgah kat satu bakery sebelum bas bertolak dari mukah ke sibu, aku sempat jugak tengok kek. nak beli kek yang besar bajet tak cukup. hehe.

jadi aku beli je la kek kecik yang comel. sekurang kurangnya ada jugak hadiah untuk dorang kan. tak la jugak dorang tertunggu tunggu aku bagi hadiah. hehehe.



lepas aku bagi kek nie, dorang happy sangat. hee. pastu makan pun kongsi2, biar semua merasa.
lain kali, kalau ada bajet lebih, aku akan beli kek lebih besar untuk harijadi family aku. inshaallah. :)

sekian
ilal liqa'



2 comments:

  1. hihihi bestnyaaa hihihi
    nak kek jugak?
    :P
    betul, kalau ada rezeki lebih qila pun nak je beli kek gedabak cemtu haa hehe

    ReplyDelete
  2. gruuppp * perut berbunyi*
    nak~~ sikit~~

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!