Thursday, 26 December 2013

smoky and witty

Assalamualaikum
sayang apa khabar denganmu? disini ku merindukan kamu. *sambil pusingkan kepala lelaju kekiri dan kekanan* dahsyat kemain intro aku kali nie ya. entah apasal la aku hari nie. mood gila2 datang dah.

hari nie aku sebok kacau anak2 kucing aku yang tidoq. sekoq nama dia SMOKY *sebab bulu dia macam kelabu asap keta buroq yang asap hitam kepol2 tu* dan sekoq lagi nama dia WITTY *sebab dia bising dulu. termiaw sana miaw sini*

dulu nama dorang lain. adik2 aku yang bagi nama tapi aku tukar nama dorang macam kat atas tu. wahahaha~

comel bak hang. bila tengok dorang jalan jalan rasa macam nak picit2 je. comel sangatttt. *dalam kegeraman yang amat sangat*

smoky

smoky again. witty tidoq. tak mo kacau. tak mo tak mo. :3


pastu topik lain lagi.
aku suka weirdo dan creepy.
misteri gitu.

ilal liqa' :)

9 comments:

  1. Comel! Comel!

    Kucing memang comel pun selagi diaeko tak gunakan kuku dia yang tajam bak pisau tu! :)

    Diaorang = Diaorang
    Diaeko = Diaekor

    Kucing bukan orang kan? :P Haha...

    ReplyDelete
  2. Wuu,comelnya anak kucing ! geram nak penyet eh? :3
    New Entri Updated : Long Time No See

    ReplyDelete
  3. comeyynye..klau dpt ni.. da gigit =)

    ReplyDelete
  4. iteee ta suka kucing. mwahahaha. oke. anak kucing comel. mak kucing kita tak suka.

    ReplyDelete
  5. comelnyaaaaa!

    akak suka kucing tapi takde kucing kat rumah sebab mama geli ngan kucing.. hehe :)

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!