Sunday, 8 December 2013

siapa nak masuk dalam senarai bloglist BV?

Assalamualaikum
punyalah panjang tajuk tu. muahaha. straight to the point. 
aku nak meriahkan lagi bloglist aku. muahaha. 
kalau korang nak masuk dalam bloglist aku:

syarat2 nya ialah:
masukkan blog aku yang tersayang nie dalam bloglist korang jugak. biar adil dan saksama.
tu je la syaratnya. banyak kebaikan masuk dalam bloglist aku nie. 

komen je link blog korang kat entri nie. sebelum tu mesti masukkan link blog aku http://budaksukavanilla.blogspot.com/ dalam bloglist korang tau. nanti aku check. :)

kebaikan masuk bloglist aku ialah
baca SINI
jom la meriahkan lagi bloglist aku. :)


ilal liqa' :)

20 comments:

  1. saya dh masukkan..

    http://deyawanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Saya masukkan ye? Semak di sini -> http://faranymboboiboy.blogspot.com/2013/03/exchange-link-or-banner.html

    masukkan link saya, http://faranymboboiboy.blogspot.com/

    thanks :)

    ReplyDelete
  3. Saya dah masukkan dah :)
    http://si-polarbear-cute.blogspot.com/

    Tekan gambar nombor 6 tau?

    ReplyDelete
  4. Saya dah masukkan :)
    http://zemalaysiano.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. sy dah letak .. http://cikmanissweet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Saya join :) http://izzullabiqah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. saya dah masukkan
    http://fatinamdzfr.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. http://sayajualonlines.blogspot.com/2013/12/bangunan-13-tingkat-runtuh-di-shanghai.html

    ReplyDelete
  9. bella suka this blog.
    simple and nice ! done to listed u

    http://glamorousbybellaluna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. @bella luna thanks ya. . :) done msukkn awk dlm bloglist. . :)

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!