Wednesday, 4 December 2013

Rindu

Assalamualaikum
bila dah jauh dari pandangan mak bapak. aku rasa lain pulak. bukan lain yang bukan2. cuma aku rasa sunyi mungkin sebab aku rindukan mak aku yang bising pung pang pung pang tegur perangai aku yang pemalas. seriously, walaupun belum lama jauh dari keluarga, aku dah rasa homesick. rasa nak nangis setiap kali teringatkan ahli keluarga. haha. cengeng betol.

aku rasa macam tiap masa nak kol rumah, tanya pasal keluarga. tapi takut mak aku kata aku buang tebiat lak. hee~

paling terharu, bila mak aku kol, aku ada jugak dengar bapak aku yang tanya2. bapak aku tanya, mak aku yang pegang tepon tanya balik kat aku. agaknya bapak malu kot bercakap ngan aku hee. tapi bila dengar bapak aku yang bercakap, konpom mengenang je air mata nie. muahaha. entah la kenapa macam tu.

well.
aku rindu keluarga aku. :')
moga mereka dirahmati ALLAH. inshaALLAH.

pendek je entri kali nie.
ilal liqa.

6 comments:

  1. berlinang aimrmata, bergenang airmata..mengenang airmata ? mengenang peristiwa lalu..Shafiq datang singgah sini sambil baca 'mengenang airmata' kat sini :) jemput singgah blog shafiq A Gentleman To Be

    ReplyDelete
  2. Nur Shafiq: BV mmg fail bhasa mlayu plik2 nie . .hhahaha. :3

    ReplyDelete
  3. cantik baju baru blog aka. heheh

    ReplyDelete
  4. @MiKi MoUsE waa. .awk prsn blog BV dh tkr ea? thanksss. .:3

    ReplyDelete
  5. saya ni slalu singgah blog akak,cuma tk komen2 ja. stalker la katakan,tpi dh tk stalker dh lah.

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!