Sunday, 29 December 2013

pengembaraan balik poli

Assalamualaikum
hari nie aku dah ada kat poli.
penat wehh. bawak luggage besar gedabak. padahal cuti seminggu je ponnn kannn. hahaha. masuk bas pukul 9.50 bas jalan 10 am dan sampai kat mukah dalam pukul 12.45 pm camtu. dengan masa yang ada aku dan sepupu pergi la shopping kejap. sebab aku ada sponsor beberapa giveaway, so aku borong la stoking comel. muahaha. nanti aku pos bagi yang menang tu. tahniah yeeww :) lepas shopping bagai, duit dalam kocek ada beberapa je lagi, so kami pergi la makan kat Bela'O corner. 

ruang makan dia menarik perhatian. haha. nampak standard, *tapi aku malas pulak nak ambik gambar*. buku pilihan menu dia punya la besar kau tau. 

dah puas belek2 menu besar gedabak tu. macam biasa aku suka makan mee. jadi aku pilih mee goreng basah dan air bandung cincau.

mee goreng basah pilihan daku. :3
gambar makanan lain bergetaq tangan ambik gambar. haha. lapaq la katakan. semua tak sabar nak makan. :D

nasi goreng pattaya. sepupu aku punya. *teringat drama ROOFTOP PRINCE*

mee goreng? mee goreng ayam?? entah la. kawan aku pesan.

mukaaa??? haha. muka monyong semacam. :3  mata terpejam. haha. lawak muka aku sini. 

air bandung cincau gua punya. malas ambik gambar air orang lain. muahaha. pentingkan diri sendiri. :3

dah sampai poli. penat angkut luggage berat sebijik gajah. minumlah vitagen. haha~

alhamdulillah selamat sampai poli.
rindu mak bapak dan family :'(

ilal liqa'

5 comments:

  1. peghh orang tgah lapar nih... slrrpp...

    ReplyDelete
  2. ya allah sedapnya!!!!
    eheheehehe nak vitagen!?!?!?! hihihi

    ReplyDelete
  3. ehh. dah habis cuti dahh. belajar elok2 yaw :)

    ReplyDelete
  4. tgh lapar2 ni tetiba nampak makanan terus perut berbunyik kuat....

    Mee goreng basah satu!

    ReplyDelete
  5. tengah lapar, jamu pulak mata ni dengan gambar makanan. iskkk. sadis :O

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!