Saturday, 7 December 2013

merepek

Assalamualaikum
angin sepoi2 bahasa, harap la tak hujan. penat aku cuci dan sidai baju. 
bosan pulak aku taktau nak buat apa. kekadang nak study pun mood takda.
banyak cekadak kau jadi pemalas macam nie. muahaha
goyang kaki tunggu masa je dalam bilik. 
hmm. pemalas sejati nauzubillah. 


baca ayat dalam gambar tu. dah besar gedabak aku bagi.
kalau tak nampak lagi guna la kanta pembesar. hee~

kat dunia nie, tak payah la nak buat orang lain impress kat kita.

ilal liqa'



1 comment:

drop a comment~
arigatouuu!