Saturday, 28 December 2013

donut susu

Assalamualaikum
asta la vista people. blogging mood is coming. muahaha. typing and typing again then ideas come like puuffff. yey. muahaha.

hari khamis hari tu, mak aku dan adik perempuan aku buat donut. sebelum hari tu dorang buat kuih pou, tapi aku malas pulak nak ambik gambar. sibuk melantak la katekan. :3

aku makan je malas nak buat sekali. rajin pulak mak dan adik aku buat kuih2 nie kan. aku cuma jadi tukang komen je. best2. gembira. hee :)

aku suka donut susu. sedap weiii. donut panas2 bersalut susu tepung. terbaek.

edit melampau lampau. haha

sedap makkkk. masih panas2 dan untuk dimakan. NGAP terus masuk mulut. 

buat donut guna acuan jadi kat tengah tu daripada tak guna lebih baek jadikan bulat2 kan.

sedap dan comel donut bulat2 nie. 

nak makan lagi rasanya. hahaha

ilal liqa' :)


10 comments:

  1. hehe.. sdpnya..lama x makan donut... hurm..ngee

    ReplyDelete
  2. ayyooo meleleh air liur kita... nice la! :D

    ReplyDelete
  3. mama suka giler donut begini..

    Boleh jenguk mama di sini.. Mommy As Blog

    ReplyDelete
  4. tak penah lagi makan donut susu.. hhehe.. tak leh telan asenya. kite x suka susu.. huhuhu

    ReplyDelete
  5. Wow.. terujanya tengok pic donut nih!! tapi 1st time pula tahu boleh salut dengan susu tepung.

    ReplyDelete
  6. nampak sodap and I love food. yummy :p

    ReplyDelete
  7. erkkk...adeh terasa lapa pulak tgk donut ni.. >.< sedapnye... huhuhu

    ReplyDelete
  8. salam.sabakhalnur ukhtie.sedapnye..terasa lapa..

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!