Dinner di de' ORANGE jalan bandung, Sibu (sarawak)

Sunday 17 November 2013

Assalamualaikum
semalam aku dan family outing sama2 dan dinner di restaurant de orange.
 biasa la kan, kalau bila part makan, family aku tetap akan kekal dengan satu tempat yang diaorang rasa sesuai dengan citarasa diaorang. aku pun macam tu jugak. :) suasana kedai nie best, service pun ok. 
family aku pun kira kenal la jugak dengan pemilik kedai makan nie. harga berpatutan dan memang terbaek la. :) simple dan menarik

 
nie air teh c special. air yang paling aku suka semenjak kat kedi nie takdak jual air cola. miaahahah :D

 
 air sampingan. sky juice. :D

 
Nasi Goreng Ayam. nie majority family aku order dan suka makan.

 
nie pulak yang aku suka makan. nie mee goreng basah. mee nie hampir sama dengan mee hongkong. cuma kuah je lain dan mee hongkong lebih banyak kuah. :D apepun aku memang suka makan mee2 nie. :D

 aku nie agak cerewet dari segi makanan. 
tapi kalau dah bab makanan yang memang sedap.
memang licim pinggan la aku melantak. hehehe

sampai sini saja dulu:)
ilal liqa' :D


3 comments

  1. Alalalalalaalalala.... sedap ja aku tgk nasi goreng ayam tu bahhhh.. dush~~

    ReplyDelete
  2. Ok ! kita mmg x sama , sis bab makan x cerewet . Semua benda sis telan . Hehehe .. Btw , nampak sedap (besa la org yg semua benda telan ni) nampak apa pun sedap . Muahaha

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!