Friday, 15 November 2013

aku rindu katil aku kat poli

Assalamualaikum
lama dah rasanya aku tak menaip terus dalam post nie kan. muahaha. :D
cam cantik je, cam comel je :P
aku rindu la dengan roomate aku yang suka buat bising. hehehe
aku pun rindu nak tido lelama dalam bilik sampai beberapa hari tak keluar *hah kau adeee??!!*
 tak pa la. tak lama lagi kan 28.11. akan kembali ke PMU. inshaallah. 


 tapi kan, bila dah sampai poli. 
aku jadi homesick pulak. hahaha. tak sabar nak balik rumah la. apa la. 
biasala kan. manusia. :D


 
 nie katil yang ku rindu. muahaha *tu cadar sendiri ye*
bersepah katil aku. :)

ilal liqa' :)

2 comments:

  1. bila ada kat sini, rindu suasana kat sana, bila ada kat sana rindu suasana kat sini pulak ek... he he he..biasalah tu...

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!