Friday, 22 November 2013

aku dan Doodle

Assalamualaikum
bila aku bosan dan tak online aku buat benda nie. :)


belum habis lagi nie. :) 

kemaskan line dia. muahaha

monstr menyerang. :3




tengah cari artikel :)
nak cari benda yang bermanfaat. :3

ilal liqa'

16 comments:

  1. Eeeeeeeeeeeee comelnyaaa. Macam nak kunyah. :D

    ReplyDelete
  2. Comelnyaaa... Jeloss! Saya pun suka doodle2 cani, tapi masih beginner. :)

    ReplyDelete
  3. Awwww comel sangat cantik sangat

    ReplyDelete
  4. creative dan comel...jealousnya malangnya tangan akak tak berseni macam ni...

    ReplyDelete
  5. @Nuriesya Nadia nk kunyah? bknnya mknn tu. .heheh :D thanks. . :)

    ReplyDelete
  6. @Farah Waheda Wahid thanks kak. .klu akak cba msti jd berseni la tgn 2. . :)

    ReplyDelete
  7. heee~ comel..Mai pun suke lukis mcm ni..but bukan mcm doodle awk la..hehe..comelllss~

    ReplyDelete
  8. Wahh lawanya doodle. Sya pon suka doodle cenggini tp sya punya tak sehebat awak :3

    ReplyDelete
  9. comelnya! BV guna pen apa untuk doodle? Pen ke marker?

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!