a message means everything

Saturday 16 November 2013




assalamualaikum
aku asyik mimpikan dia kebelakangan nie.
aku rindu nak mesej ngan dia. tiap malam aku baca mesej yang dia hantar dulu2.
entah kenapa, bila kita sayangkan orang tu kan, semua yang dia buat kita suka. wakakaka :D
aku ada jugak mesej kt dia tapi guna FB sebab aku kan takda kredit jugak. *musim kering la katekan*
aku dapat online pun tumpang line orang yang baek hati.
macam biasa, bila aku mesej simple je. memang simple habis la. dan aku harap dia balas.
kalau mesej panjang2 dia tak balas buat aku rasa sedih je kaannn. *lap hingus, air mata guna tudung* cewah
agaknya mesti dia kecewa tengok mesej aku yang pendek2 tu kan.
cian dia.
rindu nie sakit.
aku rasa macam nak merajuk je sebab lama dah dia tak mesej aku.
tapi aku takut. . .
takut dia malas layan rajuk aku
dan terus TINGGALkan aku. :'( *imaginasi yang berlebih lebihan*

kau tahu kan. bila aku baca mesej, aku seriously tak boleh sembunyikan perasaan aku.
kadang2 aku senyum2 baca mesej sampai kawan aku kata aku gila.
kadang2 lak aku syok sangat baca mesej sampai jari aku sibuk berbelit ngan rambut, *gedikkkss kaww!*
sampai rambut jadi kusut.
*gila laaa, dunia aku dalam tepon*

memang kekadang aku macam orang gila. macam takda sosial dalam tepon *errkk??
kalau takda mesej dari dia, tepon aku memang macam tak guna. boleh je kekadang hilang taktau letak kat mana. heee
kalau ada bunyi mesej pun, aku memang harapkan mesej dari dia.
masuk mesej bunyi BEEPPPPPP!!!! terus la aku melompat ala ninja. kalau tido pun boleh terbangun
tapi rupanya mesej dari CELCOM n so on. hammmpppeeehhh. kuciwa la gua! aku nak mesej dia :(

sebenarnya kan. aku rasa diri aku nie kasar. tapi dengan dia kan. aku control je. ayu gitu. haahahahah~
menyampah sat. apesal aku macam tu eaa??
aku jadi diri aku bila dengan dia. diri aku yang selamber dan simple.
aku taktau nak sweet2 la. ape daaa. malu aku. aku kan pemalu orangnya. heehe~

tapi kannnnn, aku memang suka dia. buahahaha. :D

jiwang pulak aku nie kan. nasib aku jauh. kalau tak lama dah kena lempang lelaju. hehehehe~
sampai sini saja la dulu ya.






ilal liqa :)

1 comment

  1. ish2... cian dia. sakit rindu ye? cepat2 cari penawar tau. bahaya tu... nanti beracun habis. haha. hola! kita singgah sini jalan2 balas kunjungan awk... nice blog btw. ^_^

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!