Thursday, 24 October 2013

Photography: One day at PANTAI MUKAH

Assalamualaikum.
kali nie pun aku nak cuma gambar yang bercerita.  kakaka. :D
malas dah nak taip panjang2. :) masa nie ada Family Day untuk JTMK. :)
masa nie jugak la first time aku pijak pantai mukah. :) best derrrr!!! rindu nak g pantai lagi. :)







ilal liqa' :)

11 comments:

  1. Chantekk nye.. ada bakat ni.. hehe. btw kamera kita same.. Nikon coolpix L27 :)

    ReplyDelete
  2. best kan jalan2 kat pantai tenang. :)

    ReplyDelete
  3. gambar yang diambil pun ada seni dear...

    ReplyDelete
  4. Wahhhh. Cantiknya. Belum pernah ke Sarawak. Hee. Pantai kat Terengganu pun tak habis pijak lagi. Btw, selipar tu pun cantik. :)

    ReplyDelete
  5. masa pergi Sarawak dulu tak sempat singgah mana-mana pantai pun.. singgah Kuching je :)

    ReplyDelete
  6. Macam kenal jark pantai towk. Hihi.

    ReplyDelete
  7. salam.. boleh x nak ambek gambar tu 1 untu buat banner ga sye. thanks..

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!