Thursday, 31 October 2013

lemahnya hati perempuan


assalamualaikum tak jawab dosa, kalau jawab sayang :D
sekali lagi aku nak cerita soal cinta cintun, aku jarang dah berjiwang sangat sekarang,
tapi apa salahnya aku berjiwang sebentar bersama blog kesayangan aku nie. muahhaaha :D

kali nie aku nak cerita tentang betapa lemahnya hati seorang perempuan.
aku sebagai perempuan hairan dengan hati aku sendiri. ya memang aku lemah.
sebagai perempuan,
aku hairan kenapa la perempuan nie bila berhadapan dengan seseorang yang dia sayang sangat100x,
dia akan jadi lemah selemahnya. . . . . . . .
tak kesah la macam mana lelaki tu buat apa kat dia.
lelaki tu hina dia ka
lelaki tu tak hormat dia ka
lelaki tu paksa dia ka
lelaki tu pijak kepala dia ka
dia tetap maafkan lelaki tu.
apa la bengong sangat perempuan macam tu. *hheheheheh*
tapi tak hairan la bila ada kaum hawa yang dapat bertahan bila kena dera ngan suami *macam yang slalu ada dalam drama melayu tu*
semuanya sebab sayang.
perempuan suka simpan rasa kecik hati dalam hati.
dia takkan bagitau sesiapa sebab taknak sesiapa tu kecik hati jugak.
empati perempuan nie kuat.

hebat tak kaum hawa?

so bagi lelaki lelaki diluar sana yang suka sangat sakitkan hati perempuan,
tolonglah jangan sakitkan hati perempuan lagi.
kau tak tahu rasanya jadi perempuan yang dikurniakan dengan pelbagai perasaan.
perempuan ada 9 nafsu dan 1 akal *jadi tak hairanlah ada perempuan sanggup buat kerja gila sebab cuma ada 1 akal dan 9 nafsu*
lelaki ada 9 akal dan 1 nafsu *lelaki yang ada 9 akal la jadi pembimbing supaya perempuan tak buat kerja gila* muahaha

p/s: maaf. entry yang agak berat sebelah (jangan heranlah, aku kan ada 1 akal dan 9 nafsu. muahahah)
*tapi TOLONG jangan jadikan ini alasan untuk kau bertindak bodoh wahai kaum hawa :P *
Peace yow '_'V

6 comments:

  1. Hati perempuan memang lembut.sometime kita sanggup bertahan disakiti demi orang yg kita sayang..terutamanya anak2

    ReplyDelete
  2. perempuan ni memang fitrahnya lembut...

    ReplyDelete
  3. ada je perempuan psycho dan suka sakitkan hati lelaki. hahahaha.

    ReplyDelete
  4. wanita memang tak sekuat lelaki, tetapi, lelaki tidak setabah wanita ^.^

    ReplyDelete
  5. sekeras mana pn luarannya, hati tmpt lembut... kelebihan wanita....^^

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!