Miku x Kaito

Saturday 17 August 2013

Assalamualaikum
nak membebel dan mencarut jap.
aku tengok story of evil sejak berabad lalu dan tengok berulang kali dan kali. muahaha.
aku minat vocaloid pun sejak berabad lalu. yang aku minat dalam vocaloid opcoz la Miku. aku pun minat Luka sebab dia no 3. my paveret namberrrss. aku pun minat rin dan len.

agaknya aku memang minat mereka semua la.
dalam anime vocaloid which is Story of Evil.
aku cian tengok miku dan kapelnya kaito.
muahaha. punyalah feeling giler tengok mereka dua tu.
aku pun suka gak Luka dan kapelnya yang berambut papel tu.

apsal aku tiba2 bukak cerita pasal anime kapel nie? bukan hape pon. adoii.

bila aku cari pasal Miku Couple. *which is aku sebenarnya cari pasal Miku dan Kaito*
tetiba keluar pulak gambar miku dan len. skandal apa? *anime je kot*
pastu cari lak pasal kaito. ada gak keluar cerita pasal meiko.
aku tak puas hati la. biasalah kan. aku kan pembawa prinsip setia. muahahaha. kalau aku dah suka dengan anime couple tu memang sepanjang masa aku nak dia kekal. hahaha. *mencarut dah*

seriously, anime couple sweet giler sampai berdarah hidung dibuatnya. *haraplah aku tak mencontohinya ya. wakaka*


ilal liqa' 


4 comments

  1. minat vocaloid jugak rpa nya xD
    haha saya minat Kagamine rin & len =D

    ReplyDelete
  2. hahaha cuba tengok video Megurine Luka - Violet-coloured Etoile.. kat situ Meiko macam jadi ibu Miku :v

    ReplyDelete
  3. Cuba tengok video Megurine Luka - Violet-Coloured Etoile. Kat situ Kaito ayah Miku dan Meiko ibu Miku. :B

    ReplyDelete
  4. akak tak berapa kenal sangat ngan Vocaloid sbb Vocaloid more to songs.. tapi pernah jugakla dengar lagu2 diorang :) akak suka Luka, Gakupo jugak.. tu pun sbb Gackt yg provide untuk voicebank Gakupo ^^

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!