kenapa aku sukakan fotografi?

Thursday 4 July 2013




aku suka fotografi sebab aku memang suka. aku sejak dari kecik lagi nak pegang kamera walaupun aku tak mampu nak beli. aku selalu nak pegang kamera sebab setiap sudut pemandangan yang menarik aku nak ambik. dalam masa tertentu aku memang berharap sangat aku dapat pegang kamera untuk ambik gambar moment yang aku nak. tapi apakan daya. aku takdak kamera lagi.

sebab minat yang mendalam aku dalam diam memang nak beli kamera apa2 jenama la. asalkan kamera. heee~

gambar yang paling aku nak ambik adalah pemandangan. bila ternampak atau tengok pemandangan yang cantik hasil ciptaan ALLAH dengan segera aku berharap agar kat tangan ada kamera AKA DSLR sekarang. i really wish that happen. everytime and everywhere la kan aku nak ada DSLR so aku boleh ambik apa2 gambar yang aku nak.

for example,
sedang aku dalam perjalanan nak pergi cafe, tetiba aku ternampak siput tuuttt atas rumput dan aku rasa view tu mesti unik kalau diambik melalui DSLR. so i really want DSLR in my hand and that what really happen to me.

rasa tu ada setiap kali aku nampak view2 yang menarik minat aku. jangan heranlah kalau kadang2 aku termenung bila tengok sesuatu. hahahah~ i am in my own world :D

korang doakanlah aku agar dapat kamera cepat2 ya.

4 comments

  1. Macam kawan kamek jark.. Semua benda nak digambar kotan minat dengan fotografi

    ReplyDelete
  2. akak suka juga fotografi, tapi takdela selalu amik gambar.. kumpul duit cepat2 untuk beli kamera :D

    ReplyDelete
  3. amal minat fotografi sejak dari sekolah rendah tp xambil kos tu pun kat upsi

    ReplyDelete
  4. cantik.. pandai ambik.. :)

    Nak kad raya? jom join GA ni.. ^_^

    Jemput join.. ^_^

    http://kampung-kameq.blogspot.com/2013/07/ga-kad-raya-2013-by-ejulz.html

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!