Monday, 15 July 2013

Berpuasa di politeknik mukah sarawak

Assalamualaikum
macam mana puasa korang? dah ada yang berlubang? aku okay je lagi. masih full. hahaha~ gembira dooo. alhamdulillah dalam bulan ramadhan kali nie aku sememangnya cuba mendekatkan diri pada Allah. aku cuba penuhkan solat yang wajib. walaupun masih ada kekurangan dalam diri aku nie. aku terus cuba la. :)

puasa sambil belajar aku rasa best pulak. aku tak kesah pun aktiviti apa pun. sebab nikmat puasa rasanya aku tak rasa penat pun berbanding aku duduk diam tak buat apa2.


sampai tu saja la buat masa nie. :)
selamat berpuasa semua. :D

ilal liqa' 

1 comment:

drop a comment~
arigatouuu!