aku dan ramadhan

Tuesday 30 July 2013

Assalamualaikum
apa khabar korang? lamanya kau tak hupdate blog. berhabuk berdebu dan bermacam lagi dah kat blog nie. macam mana puasa korang? full semua? bagi aku full lagi. muahhahaha. alhamdulillah.

tak lama lagi raya. dalam satu minggu je lagi kan. hmm. puasa tahun nie aku jauh dari family. setakat nie. aku belum lagi berbuka puasa dengan family dan aku rindu nak berbuka puasa dengan family aku. tiap kali hujung minggu dan merancang nak balik mesti ada saja halangan yang menimpa *cewah. puitis pulak ayat aku nie* menyampah je la kan. :D

hahahah. aku menaip sambil diperhatikan orang. kau tahu apa yang aku rasa? malu derr. siap ada orang tegur lagi. kakakak. biasalah. maaf la bagi yang selalu jenguk blig aku tu. aku tak dapat nak balas kunjungan korang sebab aku sekarang jarang online, broadband aku buat masalah dan aku terpaksa online guna wifi kat cafe poli nie.

plus lagi. facebook kena block denganwifi nie. adoooohhaaiiiiiii. macam mana aku nak handle tempahan yang customer mintak semua tu? sorry. dugaan ramadhan agaknya. :)


ilal liqa' :)



5 comments

  1. mmg xselesa klu ngah menaip org perhatikan..xkene je rasenyer

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa ye...sabar dengan dugaan ye :D

    ReplyDelete
  3. Salam Ramadhan dan Salam Syawal :D

    ni nak bagi kada raya.. hehe.. simple je ^^ http://i.imgur.com/on0xh98.jpg

    lama tak jejak sini..

    ReplyDelete
  4. Masih belum terlambat nak ucap salam ramadhan. hee :)

    ReplyDelete
  5. aku puasa full. alhamdulillah. x ada cuti taun ni hahahah

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!