Friday, 14 June 2013

start packing bagai -..-


Assalamualaikum. 



16 haribulan nie aku daftar politeknik. sekarang tengah sibuk packing bagai nak rak. muahaa. banyak lagi barang belum beli. mana nak gali duit tengah bulan camnie kann? :D

pagi tadi jenjalan tengok barang n buat kad bsn ngan mak. banyak pulak makanan yang mak beli. muahaha. dan tetiba tengok kedai kamera. aku kata aku akan beli kamera nie *tunjuk DSLR canon/nikon semua la aku tunjuk* dan mak pun kata "beli la kalau ada duit. kalau minat beli". aku memang minat pun. takpa. ada duit nanti beli kan mak? hehe

sekarang aku rasa excited dan sedikit gementar. aku lapar. 

ilal liqa' *ada masa aku update lagi bz aiihhh!*

10 comments:

  1. Wah, masuk politeknik. Tahniah.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Tahniah Adik..belajar rajin2 ya

    ReplyDelete
  4. jaga diri kat politeknik. kat sana byk poli dan teknik. eh hambar pulak hahaha

    ReplyDelete
  5. Wah tahniah dpt msk poli..Btw dpt poli mana?

    ReplyDelete
  6. good.. sm la ngn adek akak.. dpt poli jugakk...

    ReplyDelete
  7. tahniahhh..belajar elok2 tau..=)

    ReplyDelete
  8. wah..dah masuk poli ya..hehe..selamat maju jaya ya..mana2 pun belajar elok2.. :)

    ReplyDelete
  9. ya nak...nnti ada duit mak belikan *ok..ni kerja bengong* cuma bercanda yaa...hehe...apa2pun nnti dkt poli belajar elok2! jgn hampakan mak ayah! be the best! =)

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!