Sunday, 26 May 2013

photography?

Assalamualaikum.
u know how much i love art?
muahaha. aku minat seni
*agaknya aku dah beribu ribu kali bagitau kat korang yang aku suka seni*
tapi sayangnya. rezeki aku sambung belajar bukan dalam bidang seni
uhuk uhuk. perjuangan belom abis lagi!!!
aku pun minat photography.
walaupun tak mampu beli dslr yang mahal2 tu.
kamera talipon pun jadi lah. :)

ok. nikmati la gambar yang aku ambik guna camera 360 kat tepon ninethology. :D
*hudoohh*







aku taktau nak buat apa. :D

ilal liqa'

5 comments:

  1. Seriously cantik gila ! Kreatifnye. Untung la ada bakat. Kalau tak tahu nak buat apa, tulis nama saya kat artworks tu, ngehngeh

    ReplyDelete
  2. hehe..jangan risau..kalau dah minat..ada peluang jangan ditolak heh..hehe cantik.. :)

    ReplyDelete
  3. Pergh~ Nice la art akak. Berbakat nih :3 Jeles Lia dibuatnya .. XD

    ReplyDelete
  4. Cantikkkkkkkkkkkk!

    Much much love from Alien, http://alienfromthepluto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. akak pun suka photography, tapi takde bakat.. hehe.. tengok ajelah gambar2 tu :)

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!