Friday, 3 May 2013

Bila penyakit menconteng datang

Assalamualaikum.
lama dah aku tak hupdate pasal aktiviti menconteng. muahaha
aku kalau dah bosan2 kat rumah tak dak kerja. menconteng la kerjanya.
atau perkataan saintifiknya doodle. doodle nie kan benda yang kita lakar atas kertas ketika sedang berangan. aku suka berangan. dari angan2 jadi impian dan mudah mudahan tercapai. aminnn. :)

nie keadaan katil tempat aku selalu menconteng. bukan conteng atas cadar tu. bukan2. muehehe. korang tengok berterabur tak barang aku? haha. kadang2 sampai tertidur dan mak pun marah2 suruh kemas2. hehe

lagi2 harta karun aku. nie la benda yang aku sayang. henpon cikai tu cian. dah lama dengan aku. banyak sangat kenangan. masih dapat guna and i using it now. hehehe

nie la tempat khas aku menconteng. berkat duit gaji pertama yang dulu2 tu haha. 

contengan maha comot.haha :D

habis da gambar. heehe. gambar2 tu hasil dari aplikasi camera 360. 
boleh tahan gak kan? aku cilok tepon bapak jap. muehehe. 
sebab aku mana ada tepon canggih manggih nie. :D
ilal liqa'


17 comments:

  1. Comel jer hasil contengan tu. Nk boleh koleksi2 contengan tu?? ^^,

    Jemput join!!
    http://ezbil-official.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. cantik..orang seni mmg bersepah sikit..ahaha

    ReplyDelete
  3. cantik la :))
    jemput join! http://sweetdyba.blogspot.com/2013/05/contest-saya-comel.html

    ReplyDelete
  4. cantiknye hasil seni tu..okla tu ade bakat..hihi~

    ReplyDelete
  5. comel je hasil contengan tuh. hehe

    ReplyDelete
  6. wahh! untungla tangan seni. pos la kat nawwar satu :3

    ReplyDelete
  7. Wahh.. akak pandai melukis rupanya. Patutla semua header etc. yg akak buat cantik2 belaka. Keep it up!

    ReplyDelete
  8. #Ez Bil : Thanks. .hehe. .koleksi sndri je nie. . :)

    #Nana Liena : mmg. .haha :D

    ReplyDelete
  9. #ziqa nuar : Thanks. .insyaallah. . :)

    #Rieyn Anna : alhamdulillah. .thanks. . :D

    ReplyDelete
  10. conteng buku takpa..jgn conteng dinding sudah..haha! =)

    ReplyDelete
  11. cantik...sm la kita..kalau nk menconteng je musti pot port atas katil..mihmih;3

    ReplyDelete
  12. kraetifnya..suke!suke!suke!

    ReplyDelete
  13. suka sangat kerja-kerja seni, tapi tak berbakat..

    :nak tangan awak..haha!

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!