tempahan dibuka

Monday 22 April 2013

Assalamualaikum
apa khabar korang? aku baek2 je. muehehe. aku nak join segmen giveaway banyak2 hari nie. hehe.  :D tunggu jap. aku nak buat satu pengumuman. aku dah bukak tempahan untuk header, banner(animated) dan footer blog. *harga sama* murah ke tidak? :)

tengok contoh header SINI :)
kalau nak order lak pm SINI :3

cara2 order:
bagi details lengkap-
 tema header:
ayat di header:
link gambar:
link blog:

pembayaran melalui celcom (share/topup). :)


manakala untuk banner dan footer pula. cara order sama. pastu kita bincang2 la camna. hehe :D tapi kita lebihkan dalam tempahan header. hehe. order jangan tak order. hehe. :) hari tu je download photoshop cs6. cantik jugak.  :D nanti godek2 lagi. :) tadi ade gak blogger pm bg idea supaya aku buat tutorial camna nak buat header. tunggu ea. kalau ada masa nanti aku buat la tutorial tu. thanks bagi idea.  :)

ilal liqa' :)

12 comments

drop a comment~
arigatouuu!